grafisch ontwerp

/grafisch ontwerp
grafisch ontwerp 2013-08-18T21:22:28+00:00

Je moet je goed voelen bij je eigen logo en huisstijl, jouw gezicht naar buiten toe. Een pakkende naam, gevisualiseerd in een beeld- of woordmerk, een passende typografie, verpakt in de kleuren die bij jou passen. Het product daarvan hangt allemaal samen met wat voor persoon je bent, waar je bedrijf voor staat en welke diensten of producten je levert.

Is je huisstijl toe aan een opknapbeurt?

Veel zzp-ers en ondernemers beginnen gewoon met waar ze goed in zijn, maken een logo in een tekstverwerkingsprogramma en gaan aan de slag. Niks mis mee!

Maar naar mate je bedrijf groeit, groeit ook het aantal uitingen naar buiten toe: folders, advertenties, jaarverslagen. Dan voelt het beter en professioneler als je huisstijl consequent en duidelijk naar voren komt.

Vaak zijn een paar simpele ingrepen genoeg om je bedrijf met een frisse ‘look’ te presenteren en toch herkenbaar te blijven voor je klanten van het eerste uur.